SUNDAY

Hej alla vakna. (Jag vet att klockan bara är 9 i Sverige)
Här är det söndag morgon så mina hostparents är i kyrkan. Har därför spenderat morgonen med lite plugg, lång frukost och ett halvt avsnitt av bakispodden (sen råkade jag klicka ner itunes...)
Igår åkte min familj, Hanna C och hennes familj, Sebastian E och hans familj plus Johan till ett regnigt San Francisco. Regnet blev det stående skämtet den dagen och det slutade med att vi hamnade inne på Ghirardelli (chokladtillverkare) och drack varm choklad. Inte helt fel. I övrigt är Kalifornienbor mycketmer känsliga för kyla. När jag tycker det varmt fryser dem som attan.

Vad vore detta inlägg utan en klassisk bild? (Unik kanske, men jag kände inte för att va unik just idag)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Skönt att höra ifrån dig! Längtar efter fler inlägg.

2012-03-26 @ 08:53:14
Postat av: Amanda

Hanna, kan du inte visa lite bilder på hur du bor? :D

2012-03-26 @ 22:06:25
URL: http://amandaisbergs.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska svara?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0