FIRST DAY

Eftersom jag är crazy tired (det där var ett skämt, jag har inte glömt bort mitt modersmål riktigt än) orkar jag knappt tänka på vad jag skriver. Jag har i alla fall kommit fram till Santa Rosa, CA och till min host-family. De är super och de bor i det finaste området jag någonsin varit i. Jag ska ta kort på utsikten och visa senare. Idag hade vi först en rundtur på skolan och tog det traditionsenliga kortet på klassen sittandes på Santa Rosa Junior College-skylten. Sen åkte jag och Sara och skulle fixa mobiler. Min fungerade dock inte så jag får försöka köpa en ny i helgen. Jag har också hunnit med att se Redwood forest (åker alla dit första dagen?) och sen ut till stranden. Där mötte vi Niclas och förföljde därför dem till närmaste matställe. Scott (Niclas temporära host-dad) tvingade honom att äta bläckfisk, men det slank tydligen ner.
Det var allt. Eller nej, långt ifrån allt men det var något.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska svara?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0