SMELLY CAT

Burrigt hår och blossande kinder. Det är jag just nu. Men vad mer hade man kunnat förvänta sig efter många timmar utomhus. Ja faktiskt. Utomhus. Jag lämnade den trygga miljön vid soffan (det bästa med soffan är att det brukar finnas godis i närheten..) och gav mig ut på äventyr. Inte ensam förstås. Diverse Svenljunga-, Ullasjö-, Roasjö- och Boråsmänniskor också. Planen var skridskoåkning och korvgrillning i Revesjö. Stanken i mitt hår avslöjar att planen fulländades. Solen sken också.
Men vet ni? Det finns något vackert i burrigt, rökstinkande hår. Känslan av en mycket lyckad sportlovsdag.
Jag önskar jag kunde visa er några av de smickrande bilderna vi tog. Men eftersom Sophie stod för kameramedtagandet och inte jag, har jag inte såna att visa.
Var katten kommer in i bilden (läs: rubriken) vet jag inte. Men jag blir glad av att tänka på Vänner...

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska svara?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0