MYCKET TRÄNING

Mina ben skakar. Efter ett spinningpass och en runda på gymmet har musklerna gjort sitt för dagen. Det har resulterat i att jag landat i soffan utan planer på att resa mig. Det blev lite kompensation för att jag latade mig i helgen.
Men jag tror inte mina träningsvanor är det mest intressanta jag har att säga.
Mer intressant är det nog att jag, Jenny och Sara slog rekord i att snabbast ta sig från Jensens, till skolan, upp 3 våningar (4 i Saras fall), hämta väskan, ner (lika många våningar), till Boråshallen, byta om till idrott, till spinningsalen. Cirka 11 minuter tog det.

Nu: fortsätta kolla på Biggest loser.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hah alltid för mycket godis för min del :D

Fin blogg du har förresten!

2012-02-07 @ 10:28:49
URL: http://fannylindblad.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska svara?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0