HEJ

Vet inte om någon av er tittade på Halv 8 hos mig innan. Om ni gjorde det förstår ni vad jag menar när jag säger att min chokladälskande mage kurrade till extra högt när desserten kom fram på tallrikarna. Herregud så gott, jag måste testa den där mintchokladtårtan. Det får väl bli ett av lovets projekt. Då får man.

Vad hände med det uttrycket, dog det eller?

På tal om lov. Det börjar imorgon. 10 i 4.
Skönt.
Det är mitt sista riktiga lov någonsin.
Mindre skönt.

För att upprätthålla den där procenten av mode som denna bloggen innehåller kan jag visa vad dagens shopping resulterade i. Men det får bli senare. Se det som en cliffhanger. En sjukt intressant sådan.

Nu ska jag återgå till det lika sjukt intressanta Modern Family-avsnittet som jag pausade för detta inlägg.
Så. Sjukt. Dedikerad.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Förstår precis vad du menar med mintchokladtårtan (direkt när jag läste "Halv 8 hos mig" tänkte jag att det måste vara den du ska säga något om). Helt seriöst kände jag salivproduktionen öka i munnen och min mor sa till mig att jag såg helt salig ut.

Är för övrigt uppriktigt nyfiken på shoppingen.

2012-02-09 @ 22:12:29
URL: http://kbarak.blogspot.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska svara?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0