FRUKOST DELUXE

Det lyser små strimmor av sol in genom mina fönster. Så länge jag inte drar upp persiennerna kan jag nästan låtsas som det är sommar. Eller åtminstone vår.

Eftersom det är lördag, lade jag ner lite extra tid på frukosten. Den blev fin så jag tyckte ni kunde få se den. Och nej, jag brukar inte äta frukost på silverbricka. Men varför inte? Om jag har en silverbricka är det väl lika bra att den kommer till användning? Om inte annat så sätter den silverkant på tillvaron (ha ha) och är det inte just det lördagar handlar om?
Nu ska jag höra om min mor har planer på att följa med mig och träna. Jag drog på mig träningsbyxorna i alla fall i hopp om att finna lite motivation själv. Får hoppas att det smittar av sig i såna fall..


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska svara?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0