LAZY SHOPPINGDAY

Så skulle jag nog vilja beskriva min dag. Eller för att vara noga, min och Sara Grahns dag. (Så ni som är intresserade av vad hon har haft för sig idag kan ju fortsätta läsa). Vi började dagen med outlets i Petaluma. Det enda jag egentligen letade efter var nya träningsskor. Eller nya och nya, jag letade efter träningsskor eftersom jag hittills har sprungit runt i min mammas (tack mamma förresten). Kosan styrde vi därför mot Nike och med lte tur hittade jag ett par skor för...wait for it...250 kronor. Det är väl ungefär vad man får betala för skosnörena hemma. Här får man skor PLUS extra skosnören på köpet. Rosa var dom. Snörena alltså. Från Nike fick jag även med mig ett par shorts. Mest för att...ja I'm on vacation and they were cute.

Eftersom jag har en lång kärlekshistoria till Converse (hur många jag redan äger ska jag inte skriva här...) hade jag nästan bestämt mig för att inte köpa ett par till. Men det var ju innan jag faktiskt gick in i Converse-outleten. Mitt köpargument blev "jag har ju faktiskt inga i skinn".

Både jag och Sara fick med oss ytterligare saker hem men dom sparar vi som överraskning.


Och just det ja, det var 30 grader idag med så de flesta andra har nog spenderat dagen med att sola och bada. Det är mina planer för imorgon :)

Hoppas ni har det bra i kylan. Hehehe...


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Kul att du äntligen kom iväg på en shoppingtur.

Handlade Sara något?

2012-04-21 @ 09:42:41
Postat av: Anonym

Tittar ut och kom precis på att jag vill också ha 30 grader och strålande sol.

2012-04-21 @ 09:45:29
Postat av: Anonym

presenter handlade hon

2012-04-23 @ 19:33:55

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska svara?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0