GRADUATION DAY

Igår var sista skoldagen. Kanske mina sista college-lektioner någonsin även om jag erkänner att det har gett lite mersmak. Alla är rätt taggade för semester nu även om det blandas med lite ledsna miner över att behöva lämna våra host-familjer.

Hur som helst har vi graduation och avslutningsmiddag kvar ikväll. Där väntas ett ABBA-medley, ett dansnummer och sen har jag och Fanny fått för oss att sjunga Born this way. Får se hur väl vi genomför det..

Efersom det är en middag krävs det såklart mat. Jag, Sara, Johan och Sebastian E ansvarar för tunnbrödsrullar till förrätten. Dom ligger nu inplastade i min kyl oc väntar på att serveras. Vi var så effektiva när vi gjorde dom att vi unnade oss lite chill-tid i de stora feta amerikanske stolarna som finns hemma hos mig.

Utöver det insåg jag nyss att jag fått feber (vilket förklarar varför jag varit så trött). Jag förlitar mig på att alvedon hjälper mig igenom kvällen.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska svara?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0