+ + + +

Man blir lätt lite självisk när man har det såhär bra. Man är så uppe i att leva och njuta att man faktiskt inte ägnar så mycket tid åt att längta hem eller sakna hemma. Min mamma sa innan vi åkte att jag inte skulle längta hem eftersom det inte fanns någon mening med det. Hemma finns ju kvar även om 5 veckor. Oj 5 veckor, har jag redan varit här i 2 veckor?

Vardagslivet är lugnade och mer avslappnat här men det innebär också att man lätt glömmer av skolan. Nästa vecka har vi midterms i political science vilket faktiskt om jag ska vara ärlig inte riktigt känns som jag har någon koll på alls. Jag vet att Obama är president men inte mycket mer än så...

Idag har jag mest hängt i mataffären och när jag inte gjort det har jag mest ätit. (Så på så sätt är ju mitt liv här inte så annorlunda från hemma).
När det är vår då har man vårbyxorna på.
Det här är min lurviga kompis Trinity.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har det bra du! Och jag gillar att du har fått en lurvig kompis! ;)

2012-04-06 @ 15:45:06

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska svara?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0