LUNCH

Ja så illa är det.

Kommentarer
Postat av: Anna

Usch, det är ju sånt äckligt tantgodis! Om du nu skulle äta godis till lunch... kunde du inte välja något gott då?!

2011-09-20 @ 18:10:06
Postat av: hanna

det är sånt där äckligt tantgodis faktiskt. jag köpte det som inredning till mitt rum. sen råkade det finnas i en skål jämte sängen och det var lämpligt avstånd så...

2011-09-20 @ 18:19:07
Postat av: Anna

Ursäkt godtages! Men som sagt, förutom bridgeblandning (är det ens möjligt att tycka att det är gott? ofattbart hur som) tar nog det godiset priset för den mest pensionärs-steriotypiska godisskålen. (Bra att du svarar på min kommentar förresten. Bara för det ska jag kommentera lite mer)

2011-09-20 @ 22:52:36
Postat av: hanna

hahahha bridgeblandning vilken jäkla uppfinning... jag nu får du allt göra det !

2011-09-21 @ 06:38:19

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska svara?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0