TISDAG

Jäklar vilken ansträngande dag. Nej. Fast en ganska produktiv sådan. Spenderade några (fem!) timmar på företaget för BDC-skrivande så nu är vi i alla fall på banan med det hela. Dessutom fick vi kanelbullar och fläsk och potatis till lunch (gratis) så det var ju värt att åka dit bara för det. Eftermiddagens och kvällens planer är matteplugg och träning. Standard sådär.

Ibland tycker jag att det är rätt coolt att inte ha något hår. Eller att det inte ser ut som att man har något hår iaf. Man känner sig naken exposed och rädd då. Det försökte jag gestalta. Ni vet, rädd tjej som kommit ifrån päronen på gekås..
Och ja jag vet att det ser ut som att det ena ögonbrynet är mörkare men det är det inte, bara ljuset som spökar.

Kommentarer
Postat av: bella

Åh fyyy! :O men men så är livet! Och du när jag behöver hjälp med några läxor skriver jag till dig ;) hehe

2011-10-04 @ 17:49:09
URL: http://[email protected]
Postat av: Anonym

Super!!:)

2011-10-05 @ 17:55:22
URL: http://bellajson.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska svara?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0