UPDATE

Ni hade kanske väntat er att jag skulle skriva att jag nu kommit hem från ett regnigt London? Nej där var det 12 grader, sol ibland, löv på träden och skinnjackan var på. Sen kom jag hem till storm - kul.

Detta var dock inte (enda) anledningen till att jag inte ville åka hem. Jag upptäckte att jag verkligen trivs i London, det är så där over the top på ett lagom sätt. Sen så lärde jag mig tunnelbanesystemet på 2 dagar medans jag efter 3 år fortfarande inte fattar västtrafik... Blev dessutom haffad på stan, fick ett casting-kort i handen och erbjuden jobb på Abercrombie & Fitch med motiveringen att min stil passar där - rätt cool stad tänkte jag. Jag har i alla fall bestämt mig för att åka tillbaka, helst så snart som möjligt. Ska bara hitta någon som vill följa med först. Efter att ha hört mig runt lite verkar det bli hundra gånger roligare om man åker tillsammans med någon.

Det kommer med all säkerhet upp lite bilder senare.

Hejdå sålänge

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska svara?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0