TORRSDAG

Hade världens bästa planering i huvudet. Skulle hem, byta om, ta bilen ner och träna en timma, duscha, äta och sen plugga matte. Vill ni veta var planeringen sprack? Kanske inte, men det var den delen med bil i alla fall. Det stod ingen sådan hemma. (Ja jag tar bilen till gymmet - bara för att jag kan). Så det blev kaos i min annars så strukturerade hjärna. Men jag fann mig snabbt i situationen och rörde om lite i grytan. Nu är matteplugget snart överstökat, bilen snart hemma och allt är frid och fröjd.


Den här bilden tillägnar jag Sebastian. Han fyller år idag. Förlåt att jag inte fick plats med 18 nappar. Vi låtsas att du fyller 7.

Förresten, jag har fortfarande inte slängt ut mina amöbablommor. Och det har ingenting med något att göra. Just the way I like it.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska svara?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0