:)

Jag städade mitt rum för några dagar sen. Jag kan leva med att det är lite skitigt i hörnen och lite dammigt i fönstret. Men det högg lite i hjärtat när jag såg att det låg ett litet dammtäcke och värmde min Nikon. Han låg nämligen bortglömd i ett av de där skitiga hörnen och såg allmänt ledsen ut. Då vet jag att jag har för mycket annat att tänka på. Bestämde för mig själv att nästa vecka ska bjuda på mycket mer kort än de senaste veckorna gjort.

Förövrigt har jag haft en mycket fin helg. Började den i ulricehamn hos en inte alls så bortglömd klasskompis. Sedan vidare till Sjöbo och barnkalas. Ballonger, fiskedamm, tårta och en extremsockerchock senare är jag hemma och ska göra en sista spurt med lite måsten innan jag ska luta mig tillbaka med motiveringen att det fortfarande inte är måndag riktigt än.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska svara?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0