ALLT SJUNKER

Har precis skrivit klart mitt nationella tal som ska hållar nästa vecka. Är jag nöjd? Låt mig lägga fram det såhär. Jag började med att skriva Vasaskeppet och lyckades tillslut rädda det så att det slutade med att bli Titanic.
Förvillande?
Jag skrev ett katastrofdåligt tal och har nu försökt rädda det för att slippa skriva om alltihop. Resultatet blev att det flyter lite längre än det förra med det kommer fortfarande sluta på havets botten..
Kanske vore det bättre att skriva om allt. Det hade jag förmodligen gjort om jag hade haft tid och lust att lägga min helg på det. Vem försöker jag lura, jag hade aldrig skrivit om ett helt tal från början.
Jag får därför förlita mig helt på min fantastiska förmåga att trollbinda publiken.
Det är något jag och Tom Riddle har gemensamt.


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska svara?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0