TUFFT

Jag gjorde några löften för ett tag sen. Ni vet äta nyttigare och bla bla.. Var iofs i löftesögonblicket helt övertygad om att jag skulle klara det utan problem. Låt oss säga att det där var naivt. Men efter idag har jag med mycket blandade känslor fått en kalldusch (metaforisk alltså, duschen efter idrotten var skitvarm) som kommer tvinga mig till att hålla mitt löfte. Finns inga alternativ. Löftet som jag gjorde mest på skoj snarare än att jag behöver det, eller jo man kan alltid äta nyttigare, måste jag nu hålla.
Kost får bli vårens projekt alltså.
Jag som verkligen inte är en sån där människa... En sån där "havregrynsgröt är godare än rostmackor"-person.
Det här kommer inte att bli lätt.

Ge mig en vecka och jag kommer seriöst se det här när jag tittar ner.
chocolate_keyboard_1.jpg
Ja det är gjort av choklad..

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska svara?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0