TO THE GRAVE AND BACK

Ungefär i alla fall. Jag har återuppstått efter en tid som levande död. Återuppstått som i att jag står upp. Helt hundra kan jag inte påstå att jag mår. Men det är en hemlighet.
Det kunde blivit en bra helg, det skulle blivit en bra helg.
Jag får nöja mig med en .... helg. Det ar lite synd.
Vad har annars hänt i mitt liv..
Jag har skjutit upp saker som ska göras, kramat Olle Blomqvist, backat med bilen en del, ätit för lite (tack sjukdom - hej sådärkul konsekvenser) och sovit under lektionstid (iofs var jag hemma men..)

Hade önskat att huvudet var lika klart som vädret men det är ganska tät dimma faktiskt..
Förresten har jag svårt för övergångsperioder. Snabbspolning 2 månader?


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska svara?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0