MIN 18:E MARS

Är jag inne på nu. Det är rätt knäppt att jag officielt har 4 dagar kvar (det är visst snart bara 3) som barn. Som farmor sa till mig för en stund sen. Sen måste du börja ta ansvar...
Tror inte riktigt hon känner mig va?
Förövrigt har jag myst ner mig bland mina alldeles lagom många kuddar och njuter av att vara feberfri. Funderar på om det är dags att vara effektiv imorgon eller om jag ska fortsätta i samma ineffektiva flow som jag kommit in i. Fick dessutom en bok om hur man gör glassorter och blev rejält sugen på att leta fram vår gamla glassmaskin och ägna morgondagen åt att experimentera med det. Jag är en som en 13-åring inne i en bakperiod jag vet.
Men allvarligt, New York Cheesecake, Chocolate Chip Cookie eller Citronyogurtglass. Hur gott?

Right now..tar jag kassa cambilder för det tycker jag är skoj.

Jag ska nog krypa ner ännu längre ner i sängen och somna nu.
God natti.


Kommentarer
Postat av: yasmin

Chocolate Chip Cookie, säger bara - go for it! sen kan du få bjuda hem mig på lite glass om du vill. kan ha en försoning efter högstadiet, vi ska ju somsagt båda bli 'vuxna' ;)

2011-03-06 @ 21:09:11
Postat av: L

Jag vill också ha chocolate chip cookie. Inte oväntat dock:)

2011-03-07 @ 19:55:46
Postat av: hanna

jo men visst vi kör på det yasi1993! ;)

2011-03-08 @ 19:48:22

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska svara?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0