l.i.f.e.g.o.e.s.o.n

Jag är omringad av klädhögar. Det ligger skjortor i en prydlig hög. Jeans i en annan. När jag nu säger att det också finns en hög med Happy Socks förstår nog de flesta att det inte är mina kläder.. Det är med blandade känslor jag "hjälper" Lukas med packningen inför USA. Avundsjukan är den känsla som just nu har övertaget. Känns också lite trist att veta att man förmodligen kommer spendera nästkommande 7 helger med Lasse Kronér som sällskap. Från TV-rutan...
Lite Askungen-känsla faktiskt.
Ni vet "vad är väl en bal på slottet...."?
Förövrigt hade jag förväntat mig att torr asfalt, blå himmel och vårkläder skulle vara aktuellt nu. Jag ger det en vecka. Sen kommer jag troligen trotsa kylan oavsett vad. Min vinterjacka tynger mig.
last year

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska svara?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0