JEUDI

Har varit så tydligt hur vädret påverkar dagarna denna veckan. Måndag och tisdag gick fort som attan och jag gick omkring i skolkorridorerna och log som ett fån utan någon speciell anledning. Solen lyste och jag fick åter lite hopp. Idag har jag känt mig ungefär som färgen grå. Dyster och tråkig. Försöker dock att inte fastna i torsdagshumör (vanligen kallat måndagshumör) eftersom jag vet att leendet kommer tillbaka i samma stund som solen.

Födelsedagen igår blev bättre än väntat. Den fick en fin början med tårta till frukost, fin mitt med överraskningar från vänner och ett fint slut med den jag helst ville umgås med. Mina kära klasskompisar vet faktiskt hur man får någon glad. Vi är alltså inte enbart ep-programmerade robotar.

Ledsen att mitt första inlägg som 18 inte blev bättre än såhär.
Jag återkommer när jag åter kommer på något att skriva.




Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska svara?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0