..ifall inte nån sätter fart

Hinner med ett snabbt inlägg innan jag dyker ner i pluggkoma. Trots att det är tisdag blir det söndagsplugg, det blir så när man tar det (för) lugnt på helgerna.
Förövrigt har jag lekt Ida-i-Idas-sommarvisa idag. Försökte mixtra med vädret så att snön smälte fortare..
Nu har jag kört runt på de vackra landsvägarna vi har och eftersom pappa som satt bredvid höll sig tyst så kunde jag nästan inbilla mig att han inte satt där alls.
Jag är rätt så taggad på körkort nu!

Det var allt, nu ska jag göra som resten av EP09
hänga på laromedelwebbar!

Adjö

Kommentarer
Postat av: Yasmin

Jasså körkort? Inte långt kvar? Håller tummen för både körkort å plugg för dig. Är säker på att du klara't lätt som plätt ;)

2011-03-15 @ 21:13:43
URL: http://[email protected]
Postat av: hanna

hoppas jag allt du gör! :)

2011-03-17 @ 17:50:45

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska svara?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0