SÖNDAG

Det här inlägget kommer vara kort och det kommer handla om lingongrova, grillkorv och tv. Anledningen är helt enkelt att det är dessa tre ingredienser som förklarar min kväll. Jag har dock inte grillat korven utan bara stekt den. Sen la jag den på mackan som nu är borta..
Dagismackor kallas det och är det godaste mellanmålet som jag kan komma på idag.
Tv skulle det handla om med ja. Jag väljer just nu mellan att se Buffy eller Pretty little liars. Det lutar åt Buffy. Förövrigt har jag nyss kommit hem från ett trevligt kalas hos Bodins i Revesjö. Fanny blev större idag och det firades med att alla intresserade återupplevde ragnhage/bodin-barndomen i form av filmer.


Kommentarer
Postat av: Jennyyyy

Jävlar i havet, kände att jag missade något!...

I löv att du bloggar.

2011-07-25 @ 19:23:38
URL: http://kbarak.blogspot.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska svara?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0