24 H

Har känslan av att det senaste dygnet har innehållet väldigt mycket men samtidigt inte gått sådär onaturligt fort. Carpe Diem.. Igår hann jag med kvalitetstid med Emiillije, Ben n Jerrys och ärtor. Bara en hade räckt för att förgylla mitt dygn men jag är så lyckligt lottad att jag fick alla tre (fyra?). På vägen hem från jobbet idag väcktes dessutom lite ändra-om-tankar hos mig och kanske kanske ger jag mig på mitt sterila IKEA-doftande rum. Jag kan erkänna att jag faktiskt redan har tjuvstartat. Med vad kan jag visa en annan dag. Mest för att jag precis upptäckte att minneskortet till kameran sitter i en annan dator 11 mil bort. Succé! 
När jag ändå är igång och erkänner saker kan jag säga att jag och mamma såg en gubbe sitta i sin bil på ICAs parkering och äta ostkaka med plastsked direkt ur paketet. Så vi köpte med ostkaka.

Det var det.  Dessutom har jag ju en vana av att avsluta inlägg med en slumpad bild från arkivet (haha). Vore synd att bryta den trenden nu eller hur?
 


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska svara?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0