VAMPIRE DIARIES?

Kära dagbok som inte egentligen kan vara en dagbok eftersom det i min värld är så att dagböcker endast ska läsas av den personen som skriver i dagboken och eftersom detta inte endast läses av mig inte riktigt kan räknas till kategorin dagbok.
(Ja det var meningen att skriva en mening som inte har någon mening.)
Loggade in utan att ha en aning om vad jag skulle skriva. Hittar på samtidigt som jag skriver ungefär. Kan ju dock informera världen om att företagsekonomi är svårt, att min bror lagar soppa, att jag om en vecka står i Italiens huvudstad och att jag har hittat mina "borttappade" kortegebyxor.
Och att jag inte skulle ha några problem med att sova i en kista.

Kommentarer
Postat av: random tjej

ååh, kortegebrallorna

2011-01-23 @ 12:31:10
URL: http://jennyssecrets.blogspot.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska svara?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0