NYTT

Det är nu det är så lätt. Så lätt att lova sig själv saker, så lätt att se positivt på saker och så lätt att börja om. Jag älskar nya år och "start-over"-tillfällen. Inga nyårslöften dock, om inte Syphies förslag om att nyårslöftet att inte ha något nyårslöfte räknas. Det blev i vilket fall en mycket lyckad afton (den mellan 31 dec och 1 jan). Början på 2011 har varit mer än bra och jag kan ju iaf försöka lova mig själv att resten av året ska bli detsamma. Jag tänker inte göra någon lång resumé av 2010. De som var med vet ändå vad som hände..
Efter 2 flöt-dagar kanske det imorgon är dags för...en tredje.

Puss och kram (ja vadå kan jag inte testa på något nytt?)
Ett litet urval av alla kort..





Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska svara?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0