NYTT: LÖRDAG + FACEBOOK


Jag vet, det behövdes inte men jo.. Fast nu får det räcka med ringar. För ett litet tag.. 

Förövrigt hade jag gärna haft den behövliga sovmorgon som vanligtvis erbjuds på torsdagar. Att gå på UF-föreläsning i stället känns njaa (tack dansken..). Får hoppas det är något att ha. 

På tal om absolut ingenting, är jag den enda som inte riktigt orkar med den där plats-grejen på face? (Antagligen har jag bara inte fattat grejen). Okej att man nu kan få reda på exakt vad alla gör vareviga sekund men var de gör det också? Nog finns det många onödiga grejer men om jag verkligen hade velat veta var någon befann sig eller vad någon gjorde kan jag faktiskt fråga.

Men vadå? tänker någon. Om du vill veta det är det ju asbra, bara gå in på facebook. Jo men visst, men det förstör lite grejen med privatliv. Och ja, alla får välja själva om de vill att alla ska få veta allt om dom. 

Det enda jag säger är att jag skiter fullständigt i om någon random befinner sig på toaletten eller i matsalen.
Faktiskt.

Kommentarer
Postat av: tönteN

Håller med fullkomligt om den där jävla facebook-grejen

2011-01-12 @ 22:54:01
URL: http://jennyssecrets.blogspot.com
Postat av: tönteN

Håller med fullkomligt om den där jävla facebook-grejen

2011-01-12 @ 22:54:51
URL: http://jennyssecrets.blogspot.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska svara?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0