JAG LÄNGTAR TILL... ELLER BORT?

Förstår ni skillnaden?
Någon gång i våras blev det bestämt att det var till Italien EP09 skulle. Ända sedan dess, eller kanske ända sedan EP08:s resa för ett år sen nu (shit går det så fort?!), har jag längtat till det var vår tur. Det kändes liksom lönlöst att längta till USA-resan i trean. De är ju så långt dit, eller?. Men ju närmare den 29 januari vi har kommit desto mer har den där längtan försvunnit. 

Alla förberedelser ni vet köpa saker, packa väskan, nedräkning för fasen(!!) har inte känts riktigt så kul som jag vet att de borde. För en stund sen slog det mig att det är för att jag inte längtar till, jag längtar bort. Det är därför alla meningar som "åh Italien, då kommer ni få se så vackra saker och äta så god mat" inte riktigt har fastnat.

Jag hade nämligen kunnat åka vart som helst. Det var inte slutdestinationen som var det viktiga. Jag behöver en paus från rutiner och vardagsliv. Det får jag genom att åka iväg, alltså är det själva bortresandet som är det jag längtar mest efter. 
Att det är mot just Italien planet går är ju iofs en fet bonus! 

Ja jag vet, jag är en "sån där" Fast det finns dock fortfarande värre webcam-addicts än mig. Ledtråd: de bär mössa.
 

I'm off. (Observera gärna prepositionen.........)
Arrivederci!

Kommentarer
Postat av: mössan

alltså jag vet inte riktigt men.. ska jag känna mig träffad?

2011-01-27 @ 23:39:07
URL: http://jennyssecrets.blogspot.com
Postat av: hanna

ne. Jag skrev ju att det bara va dom som bär mössa?

2011-01-28 @ 07:40:18

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska svara?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0