TPR

...månen lyser ju iaf.
(icebreaker som fungerade bättre än "nu har norrmännen gjort det igen").
Ni fattar inte eller? Kolla ut.

Så nu var det där jobbiga "hur ska jag börja mitt inlägg?" -momentet avklarat.
Jag sitter och önskar folk olycka i världen. Det är faktiskt (tyvärr) sant. Och äter hallon gör jag med. 
Mixar det onda med det goda alltså. Gillar det.

Ibland känns det som om bloggen får alla dina tankar..
Ja det är nog så. Läs och försök förstå mina tankar då. Jag är nämligen lite social handikappad. Faktiskt.

Faktiskt. Lite. 
Testade vilka ord jag använder mest på facebook... Måste variera mig.
Eller kanske inte. Ni lär ju känna igen mitt sätt att skriva?
Ska man variera musik också eller är det okej att låtarna går på repeat ett tag till?
Ska man variera sina fredagskvällar eller är det okej att sitta inne på sitt rum? Igen. Efter På spåret och köttfärspaj. Kan man bli mer medelsvensson?

Mår du bra? Jag mår. Räcker inte det?

Nej det här med sammanhängande inlägg gillar jag inte. Inte traditionella heller.
dagens outfit, 
vad-jag-har-gjort-idag, 
youtube-musikvideo,
estetiskt snygg och lite abstrakt bild (gärna med en rad ur en låttext under)

Såna dyker såklart upp här med. Blandat med "det andra".

"Det andra".
Alltså jag.


 

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska svara?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0