DET VAR ALLT

Är faktiskt lite besviken på mig själv jag också..
Men jag måste säga att jag blir lite full i skratt varje gång jag loggar in på blogg.se och får skriva in e-postadress. När man går i 5:an (vilket jag gjorde när hotmailadressen skapades) är det ytterst sällan man använder sitt namn som hotmail. Nej det hela är istället en invecklad och långdragen process. Jag talar förstår inte om själva skapandet av kontot utan av att komma på
DET ULTIMATA NAMNET.
Alla som har haft lunarstorm borde känna igen sig.
Fast jag hade ju iofs aldrig det?...

Alla de där gamla namnet man har "hetat" på olika sidor är ju rätt kul. Tur att man växer ifrån det. Eller att man inte gör det som Kamilla nog skulle sagt (hon som förövrigt heter typ Babe_säxa_girl_93 på glosboken) Behöver jag tillägga att hon skapade kontot denna veckan?
Anyway (jag menar hur coolt hade det låtit om jag skrev i alla fall?) så är det ledig dag imorgon. Bra. Då får man göra vad man vill och vad man måste om man vill. Haha.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska svara?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0