KARMA

Det är precis som att något onämnt vill säga mig att det inte är helt okej att spendera två dygn med att göra ingenting. Jag tror på karma lika mycket som vem som helst men jag trodde att grejen var att dåliga saker hände en om man gjorde dåliga saker. Alltså elaka saker, skadade någon osv. Men nu när internet kraschade och förblev kraschlandat i två dygn tänkte jag om lite. Kanske är det större än jag trott. Antagligen finns det något onämnt som kan pusha en i rätt riktning ibland. Jag behövde en push bort från datorn ett tag eftersom det är just framför den jag spenderat alldeles för mycket tid. Vips - internet borta!
Undrar just om nästa steg blir att jag utvecklar någon sortst allergi mot skräpmat..
Bara en tanke..

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska svara?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0