HELG

Jag är medveten om att inlägget jag lovade skulle komma igår aldrig kom. Dagen var för kort helt enkelt. För att ändå kort sammanfatta helgen kan jag säga att det i fredags var avskedsfest för Fanny som ska spendera ett år i Frankrike. Det var trevligt men lite tråkigt att behöva säga hej då för ett helt år. I lördags var det riktig pangmiddag hemma hos Werneröds. Eller nej men jag och Lukas fixade biffen (ja men haha) som han så fint uttryckte det. 
Idag har hela dagen ägnats åt broderns konfirmation. Det var underhållande drama i kyrkan (Anton spelade mobboffer) och god mat hemma. 
Nu undrar ni kanske varför jag springer och ler som ett fån? Jag var bara så ivrig att få komma in i kyrkan helt enkelt.   


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja men så fixade du bra platser också:)

2011-08-22 @ 08:22:00

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska svara?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0