FÖRLÅT


Jag tycker inte om att vara ensam hemma i ett mörkt hus. Jag gjorde tabben att glömma tända alla lampor innan det belv mörkt.. Nu sitter jag och försöker göra ofarliga saker medan jag väntar på att jag ska samla såpass mycket mod att jag kan borsta tänderna. Badrummet ligger hela 10 meter bort!!
Jag vill nu passa på att påminna om min vana att överdriva saker lite lätt. (Fast badrummet är faktiskt 10 meter bort). Ofarliga saker var det ja, jag tänkte att hm's webbshop var ofarlig. Fastnade där ett tag. Det var dumt. Halsbandet är därifrån och jag vill ha det.
Ja det var väl allt. Det här inlägget skrev jag bara för att jag inte har något bättre för mig just nu (samlar som sagt mod..). Därför blev det ett sktiinlägg. Ska sluta skriva det nu innan katastrofen blivit för stor.
Hoppas inte återhämtningstiden blir alltför lång för er.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska svara?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0