F-F-FREDAG

Vaknade för sisådär 12 minuter sedan av vad jag tror var pianospel. Eftersom jag i stort sett är den enda som någonsin rör det där pianot är jag fortfarande inte helt säkert på om det var en dröm eller inte. (Har inte vågat mig ut ur mitt rum för att kolla heller). Förövrigt kan jag berätta att mina ben ser ut som tigerben. 50 procent av solbrännan är bortkliad i sömnen - snyggt!
Förövrigt igen kan jag berätta att (faktiskt) hade trevligt igår. Var ute och åt med Lukas, Salle, Anna och Niklas. Sen körde jag bil hem och inbillade mig att jag såg 513 älgar. En bedrift eller?

Nu är jag helt säker på att någon är uppe och plingar på pianot?
Det finns inga mozartmördare va?...

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska svara?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0