bw.


Med den bilden skulle man kunna tro att jag skulle skriva att min dag varit upp och ner men det har den inte. Det var mest ett sätt att inleda ett inlägg. Varför det behövdes var faktiskt för att min dag varit ovanligt (haha) händelsefattig. Jag har suttit och glott på en datorskärm varvat med en tvskärm.
Jag vet inte vad som är värst, att det är det enda jag gjort eller att det verkar som om det är just det jag kommer göra resten av dagen. Orkar inte (okej känner inte för) en springrunda tack vare pissregnet som hånats hela dagen. Jag byter ut springrundan mot chokladpudding tror jag.  
Nu ska jag se till att vattna mina blommor.

Kommentarer
Postat av: Anna

chokladpudding är inte gott....

2011-08-08 @ 22:30:37

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska svara?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0