BLÅGULT

Nu ska jag ut på äventyr!
Nej. Jag ska till ikea. Lite äventyr är det dock eftersom man egentligen aldrig åker dit utan anledning. Ikea står alltså för förändring. Jag gillar förändringar.
Ni måste väl ändå känna igen er i tankarna om allt som ska förändras (till det bättre) efter sommaren.
I mitt fall är det bland annat att komma in i rutinerna igen. Och alltså inte äta godis, chips, kakor, glass, you name it efter varje måltid.. En annan sån sak kan vara allt som ska förändras hos en själv. Sluta vara så sjukt negativ om... allt?
Det är en bra sak. Den tanken har slagit mig varje augusti de senaste åren. Synd att jag känner mig själv bättre än alla andra. Ge upp hoppet med andra ord.

Nej nu går tåget (alfa romeo-tåget) mot jönköping. Bäst jag haffar det.
Hejrå.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska svara?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0