23.25

Det är en sån kväll som segar sig kvar. Som om den kämpar för att inte ta slut. Men kvällen kommer alltid ta slut som Bones skulle sagt. Tittar någon mer än jag och mamma på Bones? Verkar inte så va? Men gör det då, det är grymt. Vad jag menade med en seg kväll var väl ungefär en sån där kväll då man vill sitta uppe och dricka te, stirra rakt ut i luften och fundera på livet. Kanske känns det bara så för att det är söndag och det för många innebär jobb imorgon. För mig är imorgon precis som idag. Det är det bästa med sommarlov, att glömma bort vilken dag det är. Just för att det inte spelar det minsta roll. Därför behöver jag inte dricka te idag, eller imorgon.
Jag har tid för det senare.

Vilken dag det nu blir spelar ju ingen roll, eller hur?

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska svara?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0