SÖNDAGSKREATIVITET

Har varit lite sugen på en ny jeansväst men har inte hittat någon jag vill ha. Löste problemet genom att göra min egen. En jeansjacka utan ärmar.. Resultatet blev åtminstone det jag var ute efter så jag är nöjd. Hade nog velat inviga den ihop med min nya svarta långklänning min mamma så vänligt köpte åt mig. Eller med bara ett vitt linne, shorts och de älskade conversen. Vädret säger tyvärr till mig att den antingen får vänta i garderoben eller bäras ihop med en tjocktröja..
Skit också.

Kommentarer
Postat av: Yasmin

Riktigt snyggt! Nästan så man borde gå i dina fotspår!

2011-04-03 @ 22:48:14
URL: http://yasminsund.blogg.se/
Postat av: hanna

tycker jag allt :)

2011-04-04 @ 09:06:10

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska svara?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0