OH, HAPPY DAY

Inledde lovet med att rensa ur bland gamla kläder. Efter att ha gjort upp två läger, ett med spara ett med släng, märktes det en tydlig skillnad mellan dem. Spara-lägret gick i nyanserna vitt, grått och svart. De ytterst få plaggen jag äger där man kan ana en gnutta färg hamnade visst i släng-lägret. Hoppsan...
Jag väljer att se det som en inbjudan för något nytt. 
För den som har missat det så är vädret ljuvligt så jag och far bestämde oss för att åka till Ulricehamn och luncha med min andra förälder, också känd som mamma. Invigde "uteserveringssittandet" på Torgstallet tillsammans med i princip alla ulricehamnare. Men när temperaturen visar över 20 grader, vem kan klandra någon?
Eftermiddagen har jag sedan spenderat med Elsa i solen :)

Jag kostade till och med på mig en smiley, så glad är jag idag, haha.


Kommentarer
Postat av: L.

Jag är glad när du är glad:)

2011-04-19 @ 01:02:38

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska svara?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0