FOSTERSTÄLLNING, TYP

Sitter och lyssnar på Lykke Li (Skavlan är på) med mor och far. Försöker verkligen tycka det är bra. Lyckas inte jättebra. Resten av världens pissigaste dag spenderade jag med att göra folk besvikna, sura och ledsna. Själv bli besviken, sur och ledsen. Slita rumpen av mig på en idrottslektion. Plugga rumpen av mig när jag kom hem dels för att ha en anledning till att stänga in mig på mitt rum, dels för att skona omvärlden och dels för att jag verkligen verkligen behövde plugga.

Det är inte mycket kvar av rumpen och jag är så långt ifrån klar man kan vara ungefär.
Motivationen går på reservbränslet och när det tar slut tar nog all min energi slut också. Känns gött!

(Lite positivt är dock att vi lyckades få typ bästa monterplatsen till UF-mässan nästa vecka.) Men det sätter jag som en parentes.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska svara?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0