KONCENTRATION(ssvårigheter)

Strenght through discipline, strenght throug community, strengt through... minns inte!
Det har varit lite väl mycket chill nu i början. Det funkar inte längre, nu har jag lovat mig själv att det blir ändring.
Mer plugg, mindre ..annat. Detta året ska bli bra och sedan bättre. Synd att jag inte är så bra på det här med koncentration. (Tur att vi ska på koncentrationsläger nästa vecka enligt "asseptera" då. Kanske lär mig nåt.) Jag blir till och med distraherad av lukten av mat.
Psykologi skulle jag ju göra.
Oj blogg.
Oj.
Hejdå.
Snart.
Strip
Nu.
Förresten vet någon varför Tommy och Annikas pappa lagar pannkakor till Pippi?

Kommentarer
Postat av: Anonym

action, strenght through action

2010-09-29 @ 18:46:28
Postat av: hanna

visst ja

2010-09-30 @ 18:28:25

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska svara?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0