ETT SKÄMT

det här med uppdatering...

I vilket fall har jag idag lyckats med några saker:

- Kommit på att folk faktiskt KAN blanda sin egen saft.
- Gett en fotograf något att flina åt (det var nämligen precis vad jag gjorde mot honom. Fint...)
- Inte blivit förvånad över att det var korv som serverades i matsalen.
- Fått Åsa att vilja ta reda på vem Kissie är.
- Upplevt ännu ett kaos-klassråd. Vi skulle kunna va politiker hela bunten så mycket som vi snackar om smågrejer som kunde ha bestämts på 10 sekunder.
- Gå ännu en dag utan att sälja entreprenörsbiljetter.

40 engelskaord sitrrar dock på mig och vill genom telepati få mig att förstå att det är dags att ta tag i dem.


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska svara?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0