what's the point of doing anything, if you'll never notice

Jag är slut, over, finito, trött. O-ri-en-te-ring är jobbigt. Roligt. Förvirrande. Skittråkigt. Befriande. Över.
Det är ändå en skön känsla att veta att jag gjorde rätt bra ifrån mig. Jag kom i tid till starten. Jag hittade till starten. Jag kom inte bort. Jag tog 20 kontroller. Jag tog alla de svåra kontrollerna och sket i dom lätta.

Förresten har jag hittat motivation till plugg nu. Synd bara att vi har en enda skoldag denna vecka. Får helt enkelt hoppas att den håller i sig. Ledarskapinternat = 3 dagar intensivt umgänge med EP09 kanske är precis vad vi behöver..


Några veckor "over there" skulle väl inte skada..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Eller några veckor "over there" i en annan stor stad hade gjort någon glad! :)

2010-10-04 @ 19:21:56

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska svara?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0