Synd

Jag har nog lätt för att fastna i småprojekt. Det finns dock ett krav för att det ska inträffa. Projektet måste vara något jag valt själv (företagsrapporter räknas alltså inte). Hade lovat några av mina vapendragare att jag skulle fixa och trixa lite med ett hemligt projekt. Det hade kunnat ta 10 minuter, 15 max. Jag valde att sitta med det lite längre än så, 2 timmar närmare bestämt. Resultatet blev att jag efter två timmars arbete förstörde allt jag gjort för att börja om från scratch. Tillbaka på ruta 1 alltså.

Vanligen gör såna saker mig bara trött och arg. Denna gången flödar inspirationen och jag njuter av att riva ner och bygga om på nytt. Jag tror det kan bli något bra denna gången. I vilket fall, något som kan take my mind off things. såattsäga såattsäga..

Förövrigt var Blondinbellas föreläsning över alla förväntningar, jag är inspirerad. På riktigt. Av en 19-årig Stockholmsblondin.

Säger det mest om henne eller om mig?

För den som har varit lite uppmärksam har himlen varit otroligt vacker nu ikväll (poethanna hej!). Mer perfekt fototillfälle vet jag inte om jag kommer få på länge. Jaja visserligen kan man säkert ta snygga bilder när som helst om man är riktigt bra men nu är ju inte jag det så.
Synd bara att jag fortfarande inte har köpt mig en systemkamera.
Synd bara att min lilla blåa kamera la av igår. 
Synd.

 


Kommentarer
Postat av: JENNY FÖR FAN

Söt är du, Hanna. Ångrade djupt att jag inte hade med mig min kamera när jag gick ut på en promenad innan. Tänkte "ska jag?", men kollade ut och det såg så grått och trist ut. Den fina himlen kom en halvtimma senare.

2010-10-13 @ 21:00:08
URL: http://jennysrubriker.blogspot.com
Postat av: Sarianus, kan inte fatta att jag använder det namnet

keep up the good work! jag finns här och vill läsa det :D alltså bloggen, men ditt hemliga projekt är nog också jättebra! kanske en affärsplan??

2010-10-16 @ 10:44:52

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska svara?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0