Pirayor, Blondinbella och kolasås

Konsten att få en tisdag att verka som en lördag.. Det visade sig inte vara så svårt faktiskt. Enda skillnaden är väl att jag inte brukar sitta omgivet av en ringmur av läxor. Jag har fantiserat fram en vallgrav full med livsfarliga pirayor utanför ringmuren och på så sätt tvingat mig själv till att sitta kvar och ta tag i plugget. Det är såna små knep man får ta till när min svarta (aningen hårda) IKEA-soffa, min 14-tums tjockTV och en skål med glass maränger och nyinköpt kolasås lockar för mycket.

Nu måste jag ju liksom simma över en piraya-vallgrav för att få det och inte ens kolasås är värt det..

Även om det kommer att vara otroligt segt imorgon när Halo börjar spela i min telefon kl 05.20 (ja det ska stå 20 det är alltså inte skrivfel) och säger till mig att jag ska gå upp känner jag mig pepp på att sitta på Folkan och lyssna på Blondinbella. Hon har växt i mina ögon. Kanske faktiskt kan lära mig något av henne (om inte annat något om minkpälsar?)

Nej nu är pausen slut, pirayorna är hungrigare än någonsin och jag får återgå till marknadsföring.


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska svara?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0