EFFEKTIVITET JAG VET

En fullspäckad tisdag går mot sitt slut. Egentligen känns det kanske bara så eftersom färgen på himlen numera är lika ljus och färgglad som min klädstil. Ingen HappySky alltså. Plugg har stått på schemat sen halv 9 imorse och nu får jag anse mig klar för dagen. Har varken överarbetat eller underarbetat om man tänker på hur en vanlig skoldag ser ut.
Imorgon kan jag dessutom bocka för ännu en punkt, möte med le bank.

En så enkel grej kan tyckas, men jäklar vad problem detta papper har orsakat..


En sista kraftansträngning får ta mig ner till dagligvaruhandeln vi kallar ICA. Sen, seen ska jag göra det som många försökte lära mig för ett år sen. Det som jag äntligen har fattat hur man gör. Chilla.
Framför DH dessutom.
Åh, det här blir bra.


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska svara?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0