100507

Har nostalgikänslor från lågstadiet. Då gick skolbussarna hem efter lunch. Det gjorde den idag med. Det var fint.
Så nu sitter jag hemma och filosoferar. Eller att försöka komma på vilken typ av mat som har minst risk att bli bränd när den lagas av mig kanske inte räknas som filosofi... Later blir det bussresa tillbaka in till stan för att gå på Hoffmaestro (vad hände där?).
Igår var det tjejkväll också. EP09s lilla event. Det blev rätt lyckat tillslut, över förväntan. Fanny sjöng, Sebastian dansade och Paulina och Agnes var med på modevisningen.

Förresten, det är orkan ute. Nästan i alla fall.
Förresten igen, detta var ett ganska meningslöst inlägg.

Hey jag tror jag fattar hur de rymde från Alcatraz

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska svara?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0