NEVER SAID I WAS AN ANGEL

Man tycker ju att jag borde fått mycket gjort efter att ha slutat 11.20. Men det har jag inte. Blev nästan en :pPppPp-moment där.. "Har du fått mycket gjort? Ja! Så har man inte det :pPPpPp.........Humor? Tveksamt.

Eller lite har jag väl fått gjort då, jag har
-kommenterat flera gånger på facebook
-plockat upp hälften av idrottskläderna
-ätit macka (2 gånger)
-skjutit upp filosofin (mer än 2 gånger)
-"glömt" att kolla igenom matten
-duschat för länge
-räknat newbodypengar och konstaterat att jag har mer pengar än jag borde(?)
-insett att jag inte kommer få något vettigt (men liksom definiera vettigt..) gjort idag och därför skitit i att försöka
-skrivit ytterligare ett meningslöst inlägg som jag själv kommer skratta åt när jag läser det om några dagar, veckor, månader, år

vi ses okej? tack för mig
bert-nostalgi

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska svara?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0