I JUST CAN'T WAIT...

Ska jag inleda alla inlägg med att berätta att jag är trött? Det är uppenbarligen ett återkommande konstaterande i vilket fall.. Men det är inte utan anledning. Min vän Fanny kom för att undersöka tranemo igår kväll. Blev charlies änglar, skräpmat och knäppa samtal (som alltid). Jag var nog ganska trött för jag vet inte hur men av någon anledning fick vi ytterligare två besökare mitt i natten vid namn niklas och lukas. Somnade nog inte förrän vid 5 trots att niklas inte lät oss glömma att han behövde 8 timmars sömn. Fanny lyckades också skrämma min far när hon smög omkring i huset mitt i natten..

Sammanfattning: PFHFOHSLPMEK
Det finns två personer som förstår innebörden av det där. Men för all del, har ni tråkigt så försök knäcka koden.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska svara?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0