¤ ¤ ¤ ¤ ¤

Jag känner inte att jag behöver dra igenom dagens händelser idag eftersom den som undrar vad vi har haft för oss kan läsa om detta HÄR.
Det som inte står där är att vi hade vår näst sista mattelektion med Lars. Som tack (för att han har fått oss att tycka om matte, inte tack för att vi inte kommer ha honom mer) gav vi honom ett äppelträd. Någon kläckte den smarta idén att EP09 inte är som blommor som vissnar efter några dagar utan mer som träd som växer och växer och till slut blommar ut och att det är så vi vill att Lars ska se oss, som träd. Han kan nu tänka på oss varje gång han sitter i sin sommarstuga och tittar på sitt träd. Okej han kanske har bättre saker för sig än trädskådning men han kan väl kasta en blick på oss/trädet ibland.. Vi kommer i alla fall sakna honom, mycket, och man blev själv lite rörd när man såg att han blev så glad.

Eftermiddagen har spenderats på följande sätt:

Lite filosofiplugg, ganska mycket solande..

Citerar Åsa: Platon är så söt! Jo men visst Åsa jag håller med, helt klart.

Lite seriöst plugg, meen fortfarande desperata försök att få lite färg på näsan..

Sen? MER plugg.

Det va allt.

(och ja rubriken har faktiskt en mening)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tror jag kläckt det! MVG PÅ NATIONELLA TILL HANNA WERNERÖD! :D

Platon är ju oerhört söt. Och trädskådning är viktigt. Killen ler. Han har utstående tänder.

2010-06-03 @ 22:41:30
URL: http://jennysrubriker.blogspot.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska svara?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0