BRIST PÅ SUBSTANTIV

Det är ont om inlägg här. Jag har helt enkelt inte tid, ork, vilja, inspiration, humor, energi, lust, styrka eller fler bra beskrivande ord till det.

När det återkommer gör jag detsamma, en ny förbättrad version (haha). Eller kanske inte "haha". Det är 3 dagar kvar och sen 2 månader utan att klockan ringer klockan 6 och du går upp med igensvullna, übertrötta ögon och sedan är som en zombie fram till ungefär klockan 12. Nej i stället kommer du gå upp klockan 6 med igensvullna, halvtrötta ögon.
För praktiken är ju inte sommarlov direkt men det kräver i alla fall inte att du tar anteckningar och sen skriver prov. (Bara att du skriver dagbok och sen gör en rapport...) Men det är ju inte samma sak? Väl? Snälla säg att det inte är samma sak. Skit samma om 3 dagar ar jag lov. Bara det att jag spenderar lovet på ACG Nyström..

Jag sa om 3 dagar, vilket betyder att jag inte är klar i skolan än så nu ska jag dyka tillbaka ner i företagsekonomiboken.

Ciao

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Vill du att jag ska svara?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0